1/11/2010

Çıkmaz.

Başlangıçta doğruydu belki.
Sıradan bir serüven,rastgele bir ilişki gibi başlayıp,gün günden hayatıma yayılan
Büyüyüp kök salan,benliğimi kavrayıp,varlığımı ele geçiren bin aşka bedellendin.
Ve hala bilmiyordun sevgilim;ben sende bütün aşklarımı temize çektim.
Anladığındaysa yapacak tek şey kalmıştı sana

Bütün kazananlar gibi, terk ettin..

Sen kaçmaya devam ediyorsun. Boş olan uzun yolda..
Kafanı omuzlarının içine çekmişsin. Rüzgar saçlarından bedenine kayıyor.
Üşüyorsun..
Ben orada durmuş bekliyorum hala. Neyi beklediğimi bile bilmezken sana bakıyorum.
Gözlerimi ayıramıyorum bedeninden.
Tıpkı gözlerimizi kaçırdığımız o güzel anlar da ki gibi.
Tekrar öyle olması gerekirdi aslında.
O zaman senin rolünü eminim ben kapardım.
Ve bu sefer ben söylerdim sana. Beni rahat bırak diye..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder