10/18/2009

MySis. (:


Kardeş..

Biyolojik bağlarla bağlanmak gerekir derler birine gerçekten " kardeşim " demek için, ama hayatınızda bazen öyle bir insan olur ki ne kızabilir ne üzülmesine göz yumabilirsiniz. Bunu O'nu üzmemek adına sizin kırmanız da dahildir. Kimseye benzetemezsiniz çünkü O'nu. Farklıdır. Kimse onun değeriyle boy ölçüştüremez. Çünkü kimsenin olmadığı zamanlarda siz birbiriniz için herşey olmuşsunuzdur. Şimdi O'nun doğumgününde yine en iyi yaptığımı düşündüğüm şeylerden birini yapacağım, yazacağım..

Dilan..

Kendimi bildim bileli varsın sen. Hayatımın her evresinde, yaşadığım her güzellikte, her zorlukta.
Ve ben kendimi bildim bileli yanında olmaya çalıştım. Kavga etmedik mi? Elbette ettik. Hatta küstük. Her küstüğümüzde de zırıl zırıl ağladım inkar etmiyorum :) Herşey bi kenara dursun, sen bambaşkasın. Hep öyle kalacaksın hiçbir şüphem yok. Hep kollamaya çalışacağım seni, hep herkesden üstün tutacağım, hep umrumda olmadan birilerini senin adına kıracağım. Öyle ya farklı okullarda olmaya bile bir yıl dayanabildim anca, senin olmadığın yerlerde yaramazlık bile yapamıyorum :'D

Kardeşim..

Sen hep ol.
Biz birlikte hep saçma sapan laflarımıza gülelim.
Kimse anlamadan birbirime bakarak derdimizi anlatalım.
Hayaller kuralım, kendimizi onlara inandıralım.
Birbirimizi dövelim, sonra kahkahalarla gülelim.
Bakırköy'ün Yayla'nın altını üstüne getirelim.
Mp3lerimizi alıp yağmurda deli gibi yürüyelim.
Okul kapandıktan sonra gelip müziği açıp yatağa gömülüp ertesi güne kadar uyuyalım.
Bayramlarda babanın yanına çalışmaya gidelim. Çiğköfte alıp sadece yeşilliklerini yiyelim.
Uzak şehirlerden gelen misafirlerimize gereğinden fazla değer verip intikam planları kuralım.
Evde dibine kadar içip kusalım. Sonra ağlayalım.
Sonra kavga edelim. En fazla 24 saat küs kalalım. Sonra küfür ede ede barışalım.
Her tatil için başka bir plan yapalım, sonra uymayalım.
Resim çekelim, alışveriş yapalım, kahve falı bakalım, dedikodu yapalım.
Ama doğumgünlerinde kavga etmeyelim (:

Canımda başka bi' can gibisin sen. Sen olmazsan birşeyler hep yarım kalacak sanki. Sensiz hiçbirşey düşünemiyorum bu yüzden. Sakın bi' yere kaybolma tamam mı? Bu manyağın sana ihtiyacı var (:

Nice yıllara kardeşim..
Birlikte..









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder