2/02/2010

İST-em-İYORUM.


Bırakmamanı diledim hep şimdiye kadar.
İçimde bir yerde hastalıklı bir ses hala bırakmamaları mırıldıyor .
''İzin ver şimdiye kadar nasıl tutunmaya çalıştıysam o elini uzatmayan sevgine yine öyle kalayım '' diyor .


Yüreğim kulaklarını da kapattı ..
İçimdeki hastalıklı yer '' Özlemiştir belki mutlu olmalısın '' dedi
Adamsa ''Başkasıyla birlikte olmam hoşuna gider mi acaba? '' diye sordu kendine belki. Yeni yollar aradı, yeni kollar..

Arzularını hangi bedende dindirmek istersen dindir. -me.
''Özledim '' diyemedin '' Seni Seviyorum '' diyemedin.
Tek sözün yeterdi şimdiye kadar yetti de .
Ama yanlış sözler bunlar Sevgilim ..
Sevgisiz sözler ..
Dürüstlüğüne de şükür ..


O dudaklarından dökülecek iki kelimeye aç küçük kız çocuğu yok artık ..
Gözlerim nemli yine bakamıyorum sana..
Kendine bile dürüst davranamıyorsun dedin ya ..
Avuntulara mecburum Sevgili .
Senin yakınında sensiz kalmak çok zor .
Senden uzakta seni düşlemek daha da zor .
Seni unuttuğumu kendime inandırmalıyım dürüstsüzce ...

Artık ne halin varsa gör Sevgili ..
Özleme de artık beni olur mu ?
Özlemeyi kendine hiç yakıştıramadın zaten..



1 yorum:

  1. LEVENT ADIGÜZEL2 Şubat 2010 22:43

    Bugün "Artık ne halin varsa gör Sevgili .. Özleme de artık beni olur mu ? Özlemeyi kendine hiç yakıştıramadın zaten" bakalım bir tarih 12/18/09 gösteriyor "İçimden geç, Özlemek istemiyorum artık. İçimi sil. Sevmiyorsan artık" Cümlelerin ne kadar da umarsızca benziyorlar. Ne istiyorsun artık bu hayattan ne bekliyorsun? Mozojist bi insan değilsin neden kendine bu kadar acı çektiriyorsun ? Bunca gözyaşı ne için kim için akıyor.. Susmam gerektiğinde çok iyi susarım bilirsin. Ama o gözden akan her gözyaşı için konuşmak gerektiğini düşünüyorum

    YanıtlaSil