2/10/2010

-yor.

Hayal etmiyorum artık.
Hayal ettikçe kaçıyorsun ya sen,
Gözünü bağladım hepsinin.
Konuşmaları yasaklı.

Bekl - em - iyorum diyorum.
Susan her yanım kanamaya başlıyor.

Sadece unutamam diye.

O iki kelimene aç küçük kız çocuğu,
Yoktu.
İstedim.
Öl -e- medi.

Hem

Düşüyorum.
Rüyalarımdan
Hayallerimden
Bizden
Canım nasıl da acıyor.
Seni gör -e- meyen her yanım kanamaya başlıyor.

Sadece özledim diye.

Kahramandın oysa sen benim için,
Öpücüğüyle uyandıran,
Öpücüğüyle uyutan.
Kahramansız masal da olmaz değil mi?

Atıldım.
İçinden, kalbinden, zihninden.
Belki de attırıldım.
Beni içine almayan her yanın kanatmaya başlıyor bu sefer.

Sadece unuttun diye.

Sen duy -ma- san da ben söylerim.
Kulaklarında çınlasın.
Yaşıyorum.
Hep sana kalıyorum.
Ve ben hep
Seni özlüyorum..

Hazal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder