7/14/2009

Özledim..





Özledim seni..




Biten bi günün ardından yine doldurmuştun zihnimi..

Düşünmemeye karar vermiştim oysa..

Düşünmeyecek ve senden sonraki hayatıma adım atacaktım.. Ne kadar aptalmışım..

Meger başladığım hergün senmişsin..

Adını anmasam da şarkılardaki sözlerde, dokunmasan da yüreğimde kalmış izlerin..

hergün ondan kaçış, onu rahat bırakış desemde benim yok oluşumun yanısıra biz oluşumun en büyük kanıyıtmış..

Kolaysa gelde kurtul benden dercesine çelmeler takıyor askın ve her düşüşümde başka bir kalp kırdırıyor bana yanılgım..

Kader dedikleri bu olmalıydı..

Sen dakikalarca ama özlemde asırlarca uzagımda olsan da kabullenmelı bu ölümleri hergün bile bile yaşamaliyim..


Diyorum ya, biten bi gündü evet ama içimde yitip gitmeyen koca bi dündü..


Ekim Hazal.

(her hakkım saklıdır.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder