7/05/2009

Simsiyah.

Gözümü kapattığımda önümde beliren bi silüet war artık..
Seni bana hatırlatanlardan kalmış olsa gerek..

Ayakların, bana her kızgın olduğunda olduğu gibi sallanıp duruyo..
Hatırlar mısın sana hep 'bi gün ayrılırsak' diye başlayan cümlelerimi söylediğimde böyle yapardın..
Şimdi suskunum ama senin söyliyecek çok şeyin war sanırım..

Ellerin, beni sarıp sarmalayan o ellerin hayalinde bile o kadar uzak o kadar soğuk ki..

Ve yüzün baktığmda beni herşeyden wazgeçiren tüm acıları unutturan o masum suratın..
Sahiplendiğim dudakların içinden geçenleri söylememek istercesine birbirine sarılıyor adeta..
Sahi ne söylemek isterdin sewgilim?
Aslın silüetine söyliyecek hiçbirşey bırakmamıştı oysa ki..
Bi hayal nasıl senin kadar acıtabilirdi ki?

Ama gözlerin wardı..
İçinde herşeyi okuduğum, içinde kaybolduğum gözlerin..
Güçte olsa baktı bana içinde derin bi boşlukla..
Hapsoldum o karanlığa.o boşluğa.
İçime işledi sensizlik duygusu, kanıma karıştı bi anda..

Şimdi heryer, herşey, herkes bomboş sewgilim..
Koklamaya kıyamadığım saçların gibi simsiyah..

(her hakkım saklıdır.)

Ekim Hazal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder