9/24/2010

19

” Öpsene beni. “

İnternette gezmek bile iyi gelmiyor bak. Sadece gördüğü şu iki kelime için hüngür hüngür ağlıyorum ben. Çünkü bu iki kelimeyi en güzel sen söylersin. Çünkü hala söylediğindeki masumiyetini hatırlıyorum, ses tonunu, bakışlarını.

Sen duruyorsun öylece. Susuyorsun da artık, özlemiyorsun da, biliyorum. Zaten hep çok sevmişlerdi seni. Bana ne gerek var ki. Olmasam da birşey değişmeyecekti nasılsa. Hep herkesin bitanesi, herşeyi, hayatı, bebeği, unutamadığı, unutmak istemediği, aradığı, sorduğu olmuştun. Olmaya da devam ediyorsun. Ben yalnızım merak etme. Hala kimse sevmiyor beni. Hala hayatımı sana adadığım için siktir ettiğim arkadaşlarımla aramı düzeltemedim. Olsun şikayetçi değilim, sana da kızmıyorum. Böyle olmasını ben istedim.

Yetişemiyorum olan bitene. Ayağım takılıyor düşüyorum sürekli. Kendi ellerimin üzerine yüklenip doğrulmaktan yoruldum. Nasır tutmuyor yaralarım, daha çok kanıyor, geçmiyor işte.

Bekliyorum. Öyle lanet birşey ki beklemek. Dönmeyeceğini bile bile bekliyorum seni. Beklemenin zehri öldürüyor zaten beni. Öyle birşey ki bu, engel olamıyorum umutlarıma. Onlara bile sözümü geçiremiyorum sevgilim.

Sen hiç bilmiyorsun olan biteni. Canım sıkılıyor birşeyler karalıyorum zannediyorsun sadece. Nasıl özlediğimi, vazgeçişinin beni nasıl kanattığını ve kanatmaya devam ettiğini, gün geçtikçe yaramın büyüdüğünü, hala bir yerlerden seni izlediğimi, hala seni deli gibi kıskandığımı, hala seni çok sevdiğimi bilmiyorsun. Düşünmüyorsun artık, arayıp sormuyorsun canın sıkıldığında, şarkı söylemek istemiyorsun. Beni görmek istemiyorsun, çirkin ayaklarımla dalga geçmiyorsun, saçlarımı düzleştirmeyi beceremediğim için bana kızmıyorsun, parfümümü koklamak istemiyorsun. Ben sadece içiyorum, senin yerine de iki kere yapıyorum herşeyi. İki kişilik özlüyorum seni.Ve ben çok korkuyorum. Sana böyle uzakken, seni böyle özlerken ölmekten çok korkuyorum.

Ben hergün içimde sana bir kez daha rastlıyorum, bir kez daha buluşuyoruz o alışveriş merkezinin önünde, bir kez daha içiyoruz, bir kez daha öpüyorsun beni. Ben her gün bir kez daha aşık oluyorum sana. Unuturum zannediyorsun ama yanılıyorsun.

Öylesine yoksun ki, öylesine gitmişsin ki. Diğer yarın saydığın ben ölüyorum, görmüyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder